Opći uvjeti poslovanja i reklamacije

Opći uvjeti poslovanja

Članak I.

Definicije

Operater web stranice je Pro Vital Akadémia s.r.o., IČO: 51956594 sa sjedištem na adresi Námestie Svätého Egídia 3003/102, 058 01 Poprad.
Prodavatelj je Pro Vital Akadémia s.r.o., ID: 51956594 sa sjedištem Námestie Svätého Egídia 3003/102, 058 01 Poprad.
Dobavljač robe i usluga ponuđenih na web stranici www.reboots.hr je Pro Vital Akadémia s.r.o., IČO: 51956594 sa sjedištem na adresi Námestie Svätého Egídia 3003/102, 058 01 Poprad.
Kupac je svaki posjetitelj stranice koji je izvršio narudžbu putem obrasca za narudžbu.
Web stranica www.reboots.hr je računalni sustav smješten na internetu s javnim pristupom koji omogućuje naručivanje robe.
Roba su svi proizvodi objavljeni na web stranici www.reboots.hr.
Narudžba se kreira potvrdom procesa naručivanja, odabirom robe od strane kupca, uključujući potpuno ispunjavanje narudžbenice.
Kupac u potpunosti prihvaća elektroničku komunikaciju prvenstveno putem web stranice, e-mail komunikaciju kao i telefonsku komunikaciju.

Članak II.

Cijena

Sve navedene cijene za robu su konačne.
Prodavatelj je vezan cijenom navedenom na web stranici u trenutku kupnje.

Članak III.

Zapovjed

Narudžba se kreira potvrdom procesa naručivanja na stranici odabirom robe od strane kupca, uključujući kompletno ispunjavanje narudžbenice. Za korektnu obradu narudžbe potrebno je ispuniti tražene podatke u narudžbi.
Slanjem narudžbe kupac se slaže s cijenom naručene robe i time narudžba postaje obvezujuća za potrošača.
Potvrdom narudžbe od strane prodavatelja sklapa se kupoprodajni ugovor koji se može mijenjati, otkazati ili dopuniti samo na temelju međusobnog dogovora između kupca i prodavatelja, osim ako zakonom ili drugim pravnim propisom nije drugačije određeno.

Članak IV.

Uvjeti plaćanja

Robu možete platiti na sljedeće načine: plaćanjem na temelju predračuna – unaprijed, roba će biti spremna za osobno preuzimanje nakon prispijeća sredstava na naš račun.

Članak V.

Uvjeti dostave

Prodavatelj je dužan robu pripremiti za osobno preuzimanje od strane kupca u roku od 30 dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora, osim ako nije drugačije dogovoreno ili ako za robu nije određen dulji rok isporuke.
Ukoliko je roba na zalihi spremna je za osobno preuzimanje prema kapacitetu u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko postoji više roba u narudžbi, a neke od njih nema na skladištu, o tome obavještavamo kupca uz mogućnost djelomičnih isporuka.
Kupcu se uz robu šalje račun (porezni dokument), upute kao i drugi dokumenti za robu ili uslugu od strane proizvođača.
Mjesto u koje se roba isporučuje smatra se mjestom izvršenja.

Članak VI.

Troškovi dostave, pakiranje i mogućnosti plaćanja

Prilikom plaćanja unaprijed na žiro račun na temelju avansnog računa naplaćujemo prijevoz:
kod osobnog preuzimanja robe u sjedištu firme – 0,00 €
Prodavatelj također može s kupcem dogovoriti drugačiji postupak od standardnog (gore navedenog) prilikom slanja robe kao i cijene tih usluga.

Članak VII.

Prijenos vlasništva

Pravo vlasništva prelazi s prodavatelja na kupca tek u trenutku plaćanja pune cijene za predmet kupoprodajnog ugovora.
Prodavatelj zadržava pravo raspolaganja robom koja je još uvijek predmet prava vlasništva prodavatelja, u slučaju reklamacije kupca, tek u trenutku pune uplate predmeta kupoprodajnog ugovora.

Članak VIII.

Otkazivanje kupoprodajnog ugovora

Kupac ima pravo odustati od naručene robe u roku od 24 sata od sklapanja kupoprodajnog ugovora bez naknade za otkazivanje robe koja se izrađuje po narudžbi, prema posebnim zahtjevima potrošača ili posebno za jednog potrošača.

Članak IX.

Pravo potrošača na povrat robe bez navođenja razloga i upute potrošača

Na temelju Zakona br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija prodavatelja te o izmjeni pojedinih zakona (u daljnjem tekstu: Zakon) prema odredbama §. 7 i dalje pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 kalendarskih dana od dana primitka robe. Ako je predmet kupoprodajnog ugovora isporuka robe, potrošač ima pravo odustati od ugovora i prije isporuke robe.
Ukoliko potrošač želi iskoristiti ovo pravo, dužan je pismenu izjavu o odustajanju od kupoprodajne pogodbe osobno dostaviti najkasnije zadnjeg dana navedenog roka na kontakt adresu prodavatelja ili predati istu za poštanski prijevoz najkasnije do zadnjeg dana roka na adresu navedenu u kontaktima. Nakon obavijesti o odustajanju od ugovora, potrošač je dužan osobno poslati ili predati predmet ugovora od kojeg odustaje zajedno sa svom dokumentacijom – npr. originalni račun, upute i drugu dokumentaciju za robu, koji su mu dostavljeni zajedno s robom, ali najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja (§10. st. 1. Zakona). Preporučamo kupcima da izrade kopiju računa za vlastite potrebe i pošalju robu preporučenom poštom i kao pošiljku s označenom vrijednošću. Za odustajanje od ugovora možete koristiti sljedeći obrazac: Odustajanje od kupoprodajnog ugovora u koji je potrebno unijeti minimalne podatke označene sa „*“ – zvjezdicom (https://www.reboots.sk/wp-content/uploads/2023/07/odstupenie-od-zmluvy.pdf).
Nemojte nam slati pouzećem, takvu robu nećemo prihvatiti.
Operater stranice će vratiti uplatu za robu, uključujući troškove prijevoza u skladu sa stavkom §9 par. 3) Akt br. 102/2014 Zb. kao i troškove koji su dokazivo utrošeni za naručivanje robe u roku od 14 dana od dana dostave odustaje od ugovora, ali ne mora vratiti novac prije nego što mu je roba isporučena ili potrošač ne dokaže da roba je poslana, to ne vrijedi ako je prodavatelj predložio da sam preuzme robu.
Trošak povrata robe snosi potrošač.
Pravo na odustajanje od ugovora ne odnosi se na robu i usluge definirane u §7 par. 6 slova a) do l) Zakona br. 102/2014. z.z.
Potrošač snosi svako smanjenje vrijednosti robe do kojeg je došlo njezinom uporabom izvan opsega potrebnog za utvrđivanje funkcionalnosti i svojstava robe.

Članak X.

Prava i obveze ugovornih strana

Prodavatelj i kupac smatraju se ugovornim stranama.
Kupac je dužan:
preuzimanje naručene robe,
platiti prodavatelju ugovorenu naknadu za robu,
provjerite cjelovitost paketa ili a samu robu kada je primi.
Prodavatelj je dužan:
isporučiti robu kupcu u traženoj kvaliteti, količini i po ugovorenoj cijeni,
zajedno s robom ili dodatno poslati kupcu sve dokumente vezane uz robu, kao što su račun za robu, reklamacijski list, upute za uporabu u kodificiranom obliku slovačkog jezika.

 

Članak XI.

Privatnost

Osobni podaci obrađuju se sukladno Zakonu br. 122/2013 Zb. o zaštiti osobnih podataka s izmjenama i dopunama.
Operater ne daje osobne podatke kupca trećoj strani, osim prijevozničkom poduzeću za dostavu robe ili usluge, niti državnim tijelima u slučaju inspekcijskog nadzora.
Operater od kupca dobiva sljedeće osobne podatke: naziv, ime, prezime, adresu, adresu za dostavu, broj telefona, e-mail adresu.
Osobni podaci koje nam dostavite obrađuju se u svrhu ispravne obrade vaše narudžbe.
Operater je dužan osigurati osobne podatke prije nego što budu dostupni neovlaštenim osobama, a koji su obrađeni u sigurnosnim mjerama.
Dotična osoba ima prava definirana u skladu sa čl. § 28 i dalje. akt br. 122/2013 Zb. o zaštiti osobnih podataka s izmjenama i dopunama.

Članak XII.

Naknada štete u slučaju neprihvaćanja robe

Prodavatelj ima pravo na naknadu štete (prema § 420 i dalje Građanskog zakonika), u slučaju da je kupac naručio robu koju nije otkazao ili nije odstupio od ugovora te ujedno nije preuzeo robu od prijevoznika ili na zahtjev prodavatelja, u slučaju odabira osobnog preuzimanja, nije preuzeo robu u navedenom roku za preuzimanje. Ovakvim postupanjem kupac je prekršio svoju obvezu iz čl. X točka 2. slovo a), prema kojoj je kupac dužan preuzeti naručenu robu.
Prilikom utvrđivanja visine štete, prodavatelj prvenstveno uzima u obzir troškove prijevoza i pripadajuće naknade u slučaju slanja robe, troškove vezane uz pakiranje, otpremu i administraciju narudžbe, kao i sve druge troškove koji su mu nastali provedbom reda u pitanju, a ujedno ima pravo naplatiti i izgubljenu dobit.
Prodavatelj ima pravo ne ostvariti pravo na naknadu štete ili to pravo ostvariti samo djelomično.

Članak XIII.

Završne odredbe

Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih općih uvjeta i uvjeta reklamacije i bez prethodne obavijesti kupcu. U slučaju promjene općih uvjeta poslovanja ili uvjeta reklamacije, cijeli proces kupnje vodi se prema općim uvjetima poslovanja koji su bili na snazi ​​u trenutku slanja narudžbe od strane kupca, a dostupni su na web stranici prodavatelja.
Uvjeti reklamacije također su sastavni dio ovih općih uvjeta.
Slanjem narudžbe kupac je pročitao Opće uvjete poslovanja kao i uvjete reklamacije te se slaže s njihovim tekstom.
Ovi Opći uvjeti poslovanja i uvjeti reklamacije dostupni su kupcima u sjedištu tvrtke na uvid, kao i objavljeni na web stranici e-trgovine.
Odnosi koji nisu drukčije uređeni ovim općim uvjetima kao i njihovim neodvojivim dijelovima (prilozima) uređuju se odgovarajućim odredbama, prvenstveno Zakonom br. 40/1964 Coll., Akt br. 250/2007 Zb., Zakon br. 102/2014 Zb., Zakon br. 122/2013 Zb., Zakon br. 22/2004 Coll. kao i akt br. 513/1991 Coll.
Ukoliko potrošač nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj postupio po njegovom prigovoru ili ako smatra da je prodavatelj povrijedio njegova prava, ima mogućnost obratiti se prodavatelju sa zahtjevom za ispravak. Ako prodavatelj negativno odgovori na zahtjev za ispravak ili na njega ne odgovori u roku od 30 dana od datuma slanja, potrošač ima, sukladno § 12. Zakona br. 391/2015 Zb. o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova i o izmjenama i dopunama pojedinih zakona, pravo na podnošenje prijedloga za pokretanje alternativnog rješavanja svog spora. Nadležni subjekt za alternativno rješavanje potrošačkih sporova s ​​operaterom e-trgovine je Slovačka trgovačka inspekcija (www.soi.sk) ili druga relevantna ovlaštena pravna osoba upisana na popis subjekata za alternativno rješavanje sporova koji vodi Ministarstvo gospodarstva Republike Slovačke (http://www.mhsr. sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), dok potrošač ima pravo izabrati koji od navedenih subjekata alternativnog rješavanja potrošača sporovi kojima se treba obratiti. U isto vrijeme, potrošač može koristiti platformu za online rješavanje sporova, koja je dostupna na http://ec.europa.eu/consumers/odr/, kako bi podnio prijedlog za alternativno rješenje svog spora. Potrošač može pronaći informacije o naknadama za ponudu na web stranici određenog tijela za alternativno rješavanje sporova.
Ovi opći uvjeti sa svojim sastavnim dijelovima stupaju na snagu 1. rujna 2019. godine.

Uvjeti reklamacije,

sastavni dio općih uvjeta

Reklamacija je moguća samo na robu koja je kupljena isključivo od prodavatelja i koja je vlasništvo kupca.
U slučaju da pravo vlasništva još nije preneseno s prodavatelja na kupca, kupac, u skladu s važećim zakonodavstvom, može riješiti zahtjev tek nakon pune uplate u skladu s § 151a i sljedećim. građanskog zakonika.
Ukoliko je kupac potrošač (fizička osoba koja ne djeluje u okviru svoje djelatnosti, zaposlenja ili zanimanja), na svu ponuđenu robu jamčimo u trajanju od 24 mjeseca, osim ako uz robu nije drugačije navedeno i postupak je u sukladno Zakonu o zaštiti potrošača i Građanskom zakoniku. Ukoliko kupac nije potrošač, postupa se prema odredbama trgovačkog zakona, a jamstveni rok je 1 godina. Jamstveni rok počinje teći danom primitka robe od transportne tvrtke ili direktno od prodavatelja ako robu preuzima kupac osobno na dan primitka.
Kupac je dužan podnijeti reklamaciju prodavatelju odmah nakon što otkrije nedostatak.
Odgovornost za nedostatke ne odnosi se na nedostatke uzrokovane sljedećom uporabom:
kvar je nastao uslijed mehaničkog oštećenja proizvoda od strane kupca,
nepropisno rukovanje proizvodom, na način drugačiji od navedenog u uputama za uporabu,
korištenje robe u uvjetima koji ne odgovaraju vlažnosti, kemijskim i mehaničkim učincima prirodnog okruženja robe,
zanemarivanje brige i održavanja robe,
oštećenje robe zbog prekomjernog utovara,
korištenje robe u suprotnosti s uvjetima navedenim u dokumentaciji, općim načelima, tehničkim standardima ili sigurnosnim propisima ili na drugi način kršenjem uvjeta jamstva,
za robu ili dio robe odn greška za koju je ugovorena niža cijena, a koje je kupac bio svjestan u trenutku narudžbe.
Od odgovornosti za nedostatke isključeni su i nedostaci uzrokovani elementarnom nepogodom.
Odgovornost za nedostatke također se ne proteže na normalno trošenje i habanje robe (ili njezinih dijelova) uzrokovano uporabom robe. Kraći životni vijek proizvoda stoga se ne može smatrati nedostatkom i ne može se na njega reklamirati.
Reklamirana roba mora biti poslana na našu dolje navedenu adresu, ali ne pouzećem ili osobno isporučena na kontakt adresu. Robu je potrebno zapakirati na odgovarajući način kako ne bi došlo do oštećenja robe tijekom transporta, a preporučamo slanje robe preporučenom pošiljkom ili kao pošiljka s označenom vrijednošću. Uz robu je potrebno priložiti presliku dokaza o kupnji (račun), a preporučamo priložiti ispunjen obrazac za reklamaciju. (https://www.reboots.sk/wp-content/uploads/2023/07/reklamacny-protokol.pdf). . Prigovor se mora poslati isključivo pisanim putem (poštom) ili osobno (ne e-mailom).

Prodavatelj potvrđuje primitak reklamacije i izdaje kupcu potvrdu o prijavi reklamacije robe na odgovarajućem obrascu. Danom prijave prigovora smatra se dan njegove dostave prodavatelju. Ukoliko potvrdu nije moguće dostaviti odmah, mora se dostaviti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije zajedno s dokumentom o obradi prigovora. Potvrda o obradi prigovora bit će poslana u pisanom obliku.
Prodavatelj je dužan odmah odrediti način rješavanja reklamacije, au složenim slučajevima u roku od 3 dana od dana podnošenja reklamacije. U opravdanim slučajevima, posebice ako je potrebna složena tehnička procjena robe, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije. Nakon utvrđivanja načina rješavanja prigovora, prodavatelj će prigovor riješiti odmah, au opravdanim slučajevima prigovor se može riješiti i naknadno. Međutim, obrada zahtjeva ne smije trajati duže od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva. Nakon isteka roka od 30 dana za obradu reklamacije, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora te će mu biti vraćen cjelokupni iznos robe ili ima pravo zamijeniti robu za novu .
Prava kupca prilikom prijave reklamacije:
u slučaju kvara koji se može otkloniti, kupac ima pravo isti otkloniti besplatno, pravilno i na vrijeme. O načinu otklanjanja kvara odlučuje prodavatelj. Kupac može zahtijevati umjesto otklanjanja nedostatka (popravka) zamjenu stvari s nedostatkom za besprijekornu, ako to ne uzrokuje nerazumne troškove za prodavatelja s obzirom na cijenu robe ili težinu nedostatka,
U slučaju nepopravljivog nedostatka koji onemogućuje pravilno korištenje artikla u zadanu svrhu, kupac ima pravo na zamjenu artikla ili na odustanak od kupoprodajnog ugovora (povrat novca) ili popust na cijenu.
prigovor se smatra riješenim ako postupak prigovora završi primopredajom reklamirane robe, njezinom zamjenom ili povratom kupovne cijene robe, pisanim pozivom za preuzimanje izvedbe ili opravdanim odbijanjem iste.
Nema oštećenja robe, odn cjelovitost pakiranja (prema uputama za preuzimanje robe) potrebno je provjeriti prilikom preuzimanja robe, budući da se roba može oštetiti tijekom transporta, preporučamo kupcima da robu otpakiraju i pregledaju u prisustvu prijevoznika. Svojim potpisom kuriru izjavljujete da je paket neoštećen.
Ovi uvjeti reklamacije sastavni su dio općih uvjeta poslovanja te prodavatelj zadržava pravo izmjene istih u bilo kojem trenutku, čak i bez prethodne obavijesti kupcu.
Kontakt: Mgr. Pavel Šimko, Pro Vital Akadémia s.r.o., matični broj: 51956594 sa sjedištem u Námestie Svätého Egídia 3003/102, 058 01 Poprad, Tel.: +421 907 573 597, e-mail: pavel.simko@gmail.com

Nadzorno tijelo: Slovačka trgovinska inspekcija, Inspektorat Slovačke trgovinske inspekcije u Prešovu za Prešovsku regiju, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, telefon: 051/772 15 97, faks: 051/772 15 96.